Regulamin


Informacje o sklepie

Sklep internetowy home-bazaar.pl prowadzony jest przez firmę Home Bazaar Natalia Barska, ul. Fabryczna 6a, 64-200 Wolsztyn, NIP 9231582314, REGON 302188524, GIODO 119166.
Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego.
Ceny nie uwzględniają kosztów wysyłki.
Do przesyłki dołączamy dowód zakupu w postaci rachunku uproszczonego.

Zamówienia

Zamówienia są przyjmowane wyłącznie poprzez stronę sklepu internetowego. Po złożeniu zamówienia na podany przez Kupującego adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z informacją o dotarciu zamówienia do sklepu.
Do zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym a Kupującym dochodzi w momencie przyjęcia zamówienia do realizacji o czym Klient zostanie poinformowany w osobnej wiadomości e-mail.
Sprzedający zobowiązuje się do realizacji zamówienia w podanym przez niego czasie. W przypadku wyczerpania asortymentu i niemożności jego sprowadzenia od producenta, sklep Home-Bazaar.pl będzie kontaktował się z Kupującym celu wypracowania innego, satysfakcjonującego dla Klienta rozwiązania
Sklep home-bazaar.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie dostawy spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem dostawy podanym przez Klienta. Sklep Home-Bazaar.pl pobiera opłatę za ponowne wysłanie przesyłki spowodowane faktem błędnego adresu podanego przez Kupującego.
Kupujący może anulować zamówienie, dopóki nie otrzyma wiadomości e-mail od Home-Bazaar.pl, że zostało ono wysłane.

Dostępność

O dostępności produktu informuje status Dostępność w karcie produktu przy każdej z opcji.

  • wysyłka w 24 h - oznacza, że produkt jest w magazynie sklepu i po złożeniu zamówienia zostanie wysłany do Kupującego w ciągu 24 godzin
  • wysyłka w 14 dni - oznacza, że towaru okresowo nie ma w magazynie sklepu. Termin realizacji to ok. 14 dni roboczych, może on jednak ulec wydłużeniu lub skróceniu. Klient na życzenie będzie każdorazowo informowany o terminie realizacji.
  • wysyłka w 7-28 dni - oznacza, że towar jest na zamówienie lub okresowo nie ma go w magazynie sklepu. Termin realizacji w tym przypadku jest orientacyjny i może ulec wydłużeniu bądź skróceniu i zależy od czynników niezależnych od Sklepu. Klient na życzenie będzie każdorazowo informowany o terminie realizacji. 
  • Przedsprzedaż - część produktów z naszej oferty występuje w opcji PRZEDSPRZEDAŻ - są to nowości, które dopiero pojawiają się w ofercie naszych dostawców, a termin ich realizacji ustalany jest indywidualnie. Termin realizacji produktów z PRZEDSPRZEDAŻY jest orientacyjny i sklep home-bazaar.pl nie ma wpływu na jego długość.

Koszty wysyłki

  • Odbiór własny - 0 zł - płatność za zamówiony towar tylko przelewem, odbiór następuje w uzgodnionym przez Sprzedającego i Kupującego terminie,
  • Poczta Polska polecony priorytetowy - koszt jest uzależniony od wagi i wartości przesyłki i zostaje podany do wiadomości Kupującego na stronie Sklepu tuż przed akceptacją zamówienia,
  • Poczta Polska polecony za pobraniem - koszt jest uzależniony od wagi i wartości przesyłki i zostaje podany do wiadomości Kupującego na stronie Sklepu tuż przed akceptacją zamówienia,
  • Kurier - koszt jest uzależniony od wagi i wartości przesyłki i zostaje podany do wiadomości Kupującego na stronie Sklepu tuż przed akceptacją zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany kosztów dostawy w przypadku produktów o dużych gabarytach bądź dużej wadze. Klient zostanie każdorazowo poinformowany o ewentualnej zmianie kosztów przesyłki.

Sposoby płatności

  • przelewem bankowym - Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu zapłaty za zamówienie, na rachunek :
Natalia Barska, ul. Fabryczna 6a, 64-200 Wolsztyn
BZWBK o/Wolsztyn, ul. Rynek 7, 64-200 Wolsztyn
Nr rachunku bankowego: 88 1090 1607 0000 0000 6002 5050
W tytule przelewu prosimy podać nr zamówienia otrzymany w wiadomości e-mail
  • płatność za pobraniem - płatność listonoszowi w momencie otrzymania przesyłki. Realizacja zamówienia następuje po złożeniu zamówienia na stronie Sklepu.
  • PayU - PayU S.A. dostarcza serwisom internetowym najwyższej jakości rozwiązania w zakresie płatności w Internecie. Dzięki temu klienci mogą bezpiecznie i wygodnie płacić za swoje e-zakupy. PayU S.A. jest licencjonowanym Agentem Rozliczeniowym i podlega nadzorowi Narodowego Banku Polskiego. Firma posiada certyfikat PCI DSS, który potwierdza najwyższe standardy w zakresie bezpieczeństwa płatności. Systemy stworzone i obsługiwane przez PayU S.A. to: www.platnosci.pl, www.payu.pl, www.placezallegro.pl oraz http://www.doladowania.payu.pl/. Z rozwiązań oferowanych przez PayU S.A. korzysta w Polsce ponad 8 000 serwisów internetowych.

Prawo do ostąpienia od umowy

Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży Towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od wydania Konsumentowi Towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem na następujący adres Sprzedawcy - Home Bazaar Natalia Barska, ul. Fabryczna 6a, 64-200 Wolsztyn.

 

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży Towarów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą, a to, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni.

 

Towar, zapakowany w sposób, który zagwarantuje jego bezpieczny transport, powinien być zwrócony na adres: Home Bazaar Natalia Barska, ul. Fabryczna 6a, 64-200 Wolsztyn w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu. W przeciągu 10 dni roboczych Sklep zwróci pieniądze za odesłany towar na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres podany na zamówieniu.
W przypadku wymiany towaru na inny należy wpłacić na konto sklepu równowartość ponownych kosztów wysyłki. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. 

 

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w sytuacjach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za   szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, tj. w przypadkach:

 

  1. świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu na odstąpienie od umowy,
  2. dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
  3. umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
  4. świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
  5. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
  6. dostarczania prasy,
  7. usług w zakresie gier hazardowych.

 

Sprzedawca wskazuje, że niektóre Towary ze względu na swój charakter po kompletnym rozłożeniu lub montażu nie nadają się do ponownego złożenia lub montażu, w związku z czym w oparciu o wskazany powyżej ust. 4 pkt. 5 nie mogą zostać zwrócone w ramach odstąpienia od Umowy Sprzedaży. Właściwości Towaru, o których mowa w zdaniu poprzednim są zawsze jednoznacznie wskazane w opisie Towaru. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub niejasności prosimy o kontakt pod adresem info@home-bazaar.pl lub numerem telefonu +48 604 872 848.

Reklamacje

Towar podlega reklamacji, jeśli posiada wady fabryczne.
W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwarcia należy w obecności listonosza spisać protokół szkody i odmówić przyjęcia towaru.
W celu dokonania reklamacji niezbędne jest skontaktowanie się ze Sklepem oraz wypełnienie formularza zwrotu/reklamacji.
Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 10 dni od otrzymania reklamowanego towaru.

W przypadku uzasadnionej reklamacji towar zostanie wymieniony na nowy lub w przypadku gdy będzie to niemożliwe, Sklep zwróci równowartość ceny towaru lub zaoferuje inne dostępne produkty.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty ponosi Kupujący.

Postanowienia końcowe

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonywane przez osoby trzecie wykorzystujące login oraz hasło Klienta.
Dane Klientów sklepu home-bazaar.pl będą wykorzystywane tylko do realizacji zamówień i prowadzenia statystyk sprzedaży. Będą przechowywane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U nr 133 poz. 883. 
Zdjęcia znajdujące się na stronach home-bazaar.pl są własnością sklepu. Nie wyraża się zgody na ich kopiowanie.
Pytania lub wątpliwości prosimy kierować pod numer telefonu +48 604 872 848 lub na adres e-mail: info@home-bazaar.pl